četvrtak, 17. studenoga 2016.

Snješko keksi / Snowman cookies




Ovdje možete naći kako se rade čarape.
Ovdje možete naći kako se radi gingerbread lice.

Evo idee kako napraviti snješka. Od tri okrugla izrezivača različitih dimenzija izrezala sam tijelo.
Za kapu sam koristila wiltonov izrezivač u obliku mafina, kako je prikazano na slici dolje.


Kako bi se podloga osušila, najprije sam sva okrugla tijela obrubila i ispunila bijelom glazurom. Zatim sam prešla na obrubljivanje kape. Kod koje sam najprije nacrtala rub, pa ispunila pa sam odmah na mokroj glazuri napravila i crveni detalj. Ostavila sam da se posuši.



Nakon što se bijela glazura posušila, nacrtala sam detalje na glavi i šal. Za šal sam odmah na mokroj crvenoj glazuri crtala točkice. Kako su se i kape posušile i na njima sam nacrtala zeleni detalj.

Drugi dan sam crtala pahulje na najvećoj "snježnoj kugli". To sam radila gustom glazurom i odmah posipala šećerom u prahu kako vi dobila svjetlucavi efekt.