subota, 26. prosinca 2015.

Velika božićna zvijezda




Smjesu sam napravila po tom receptu. Glazuru po ovom. Trebat će vam samo žuta i crvena boja, obe u rjeđoj i gušćoj varijanti. 

Kako je kod nas teško doći do odgovarajućih izrezivača keksa, ja sam za svoju verziju Božićne zvijezde koristila brkove i djetelinu s 4 lista. Napravila sam 22 latice i jednu djetelinu za sredinu.
S tom količinom tijesta stigne se napraviti 4-5 takvih zvijezda, ovisno o debljini na koju razvaljate tijesto.

Jednom pečene, složila sam ih na desertni tanjurić.
Najprije sam iscrtala i ispunila žutu sredinu kako bi se do kraja posušila i zadnje, nakon svih latica, sam na njoj iscrtala točkice gušćom glazurom.

Iscrtala sam vanjski rub i odmah ispunila latice s tekućom glazurom. Nakon 30-ak minuta, kad vidite da se napravila korica na njima, gušćom glazurom sam napravila crtu. Ostavite ih preko noći da se skroz posuše.



Zatim ih složite na tanjur, vaša je Božićna zvijezda spremna!