četvrtak, 21. kolovoza 2014.

RECEPT ZA KEKSE S LIMUNOM I NARANČOM / LEMON AND ORANGE COOKIES


Kako se u receptu koristi naribana korica i limuna i naranče, bitno je da su neprskani, odnosno provjerenog porijetla, organski. Moji su stigli sa Hvara. Naša klima je takva da limun razvija plodove nekoliko puta tijekom godine. Zato se na stablima limuna često mogu naći istodobno i cvjetovi i plodovi u različitom stupnju razvitka. Isto vrijedi i za naranče, iako su one manje prisutne u našim vrtovima.




KEKSI S LIMUNOM I NARANČOM



Sastojci:


220gr brašna
120gr maslaca
100gr šećera
1 jaje
prstohvat soli 

naribana korica 1 naranče
naribana korica 1 limuna

sok naranče po potrebi, ali ne više od pola istisnute naranče


Brašno stavite na radnu površinu. Napravite udubinu u koji stavite maslac. Razmrvite ga sa vilicom. Dodajte sve ostale sastojke i zamijesite tijesto. Ja sam narančin sok direktno cijedila na smjesu. Koricu sam naribala na grublji ribež, tako u tijestu ostaju više vidljivi. Volim miris agruma koji se širi kuhinjom dok mijesite tijesto. Ostavite u frižideru sat vremena. 

Ponovo zamijesite, narežite željeni oblik, rasporedite na lim i pecite u zagrijanoj pećnici oko 10 minuta na 200°C. Vrijeme pečenja ovisi o debljini keksa. Ja sam tijesto razvaljala na 3mm.