petak, 29. kolovoza 2014.

KRUNA I CVIJEĆE



Pripremila sam 4 vrećice za glazuru. Obojala sam glazure s tri boje: bijelu, baby roza i roza. Samo bijelu sam napravila rjeđu i gušću, jer mi gušća kasnije treba za crtanje po kruni. U omjeru pibližno 1/6 baby roza, 2/6 roza, 2/6 bijele rijeđe i 1/6 bijele gušće.



Najprije sam sve krune ispunila s roza glazurom. Iscrtala sam rub i odmah punila, tako je obris ruba neprimjetan. Krenula sam raditi cvjetiće i za to vrijeme se glazura sušila, možda oko sat vremena. Dovoljno je da napravi koru, ne mora biti potpuno suha. Kad sam završila cvjetiće krenula sam crtati ovim redoslijedom: elipsa na dnu, linija po sredini i detalj dragulja na vrhu. Ostavila sam ih sužiti preko noći.





Cvjetiće se rade brzo, jer se crta po mokroj glazuri. Najprije sam napravila baby roza točku u sredini, zatim sam latice ispunila bijelom na kojima sam odmah po sredini radila po 2-3 točkice baby roza glazurom. Tamnijom roza sam od sredine krenula raditi pužića koliko je velika baby roza točka koju sam napravila u početku. Zatim sam pažljivo od ruba pužića crtala laticu po laticu. Ostavila sam ih sušiti preko noći.