subota, 8. ožujka 2014.

EASTER BUNNIES / ŠARENI ZEČIĆI

Šareni zečići!
Stiže proljeće, brzo će Uskrs pa evo i mojih proljetnih cvjetića, uskrsnih jaja i zečića.

Umijesila sam tijesto od:
750 gr brašna (glatkog)
250 gr maslaca (ili margarina)
250 gr šećera u prahu
4 jaja
1 vanilijin šećer
1 pecilni prašak
strugana kora jednog limuna
prstohvat soli

Ostavila sam ga u frižideru pola sata. 
Kekse sam pekla od 15-20 minuta na temperaturi od 180 °C u već zagrijanoj pećnici ovisi o modelu i veličini keksa.
Kroz vrijeme sam prikupila različite izrezivače. Na ovaj sam emocionalno vezana, s njim mi je moja mama u djetinjstvu radila kekse...
Ovaj sam kupila u Plodinama.


A ovaj sam dobila nedavno na poklon.

Za glazuru sam koristila
3 bjelanjka
3 žlice limunovog soka
600 gr šećera u prahu

Pripremila sam boje. Žuta, narančasta,roza,zelena, plava i ljubičasta. Ja sam narančastu napravila miješajući žutu i crvenu, a ljubičastu miješajući roza i plavu.

Treba pogoditi točnu gustoću glazure. Na slikama se vidi kako mi je zelena ostala pregusta, keksi nisu glatki - poznaju se tragovi ukrašavanja. Nastavkom broj 3 sam iscrtala vanjski rub keksa, odmah sam ga ispunila istom glazurom. Keks sam tresla lijevo-desno kako bi se glazura zagladila. Sa strane u posebnoj vrećici imala sam bijelu glazuru nešto tečnije gustoće s kojom sam odmah - isti tren - nacrtala bijele točke. Tako se točke stope s glazurom.

Evo ih na tanjuru