nedjelja, 23. ožujka 2014.

WATERMELON RED MUFFINS


Kupila sam nove izrezivače u obliku mafina. Malo je više izraženiji vrh.

Napravila sam gušću glazuru.
Pripremila sam 4 vrečice sa glazurom:
1. bijelu gušću glazuru za obrubljivanje i kasnije crtanje
2. bijelu rijeđu za popunjavanje
3. svijetlo crvenu za košaricu - srednje gustoće, kako vi ocrtala i ispunila sve s jednom
4. crvena gusta za trečnjicu na vrhu i crte na košarici

Postupak kojim sam pripremila vrećice:
od pripremljene glazure sam odvojila približno 1/6 i ostavila je bijelu gušću. U približno 2/6 sam dodala par kapi vode -tako sam odmah imala gotovu bijelu rijeđu.
U ostalu 3/6 sam dodala par kapi crvene i par kapi vode. Bila sam oprezna s bojom jer nisam htjela intenzivno crvenu. Tako sam dobila "watermelon red" nijansu od koje sam 1/6 izdvojila i dodala joj još par kapi crvene boje i žlicu šećera u prahu, kako bi povećala gustoću glazure.

Postupak kojim sam radila je:
Obrubila sam bijelom gustom glazurom šlag. Samo sam ga obrubila. Dok se to prosušilo krenula sam sa ocrtavanjem košarica. Za košaricu sam napravila rub i popunila ju bez da se rub potpuno posuši. Radila sam jednu po jednu jer sam na njima crtala točke. Znači odmah kako sam obojala košaru odložila sam crvenu uzela bijelu rijeđu i radila točke. Dok sam to završila već se bijeli rub prosušio tako da sam krenula sa ispunom.
Ostavila sam ih sat vremena na zraku.
Najprije sam na košarici nacrtala okomite crte i trešnju na vrhu, a zatim sam gušćom bijelom nacrtala šlag.
Ostavila sam ih preko noći da se glazura posuši.