nedjelja, 2. veljače 2014.

ZALJUBLJENA SRČEKA / VALENTINE'S DAY COOKIES - faces

Valentinovo je dan zaljubljenih, pa tako evo i mojih zaljubljenih keksića.
Eksperimentirala sam sa izrazom lica - ovo je moj prvi pokušaj da mimetiku lica prenesem na keks. Mislim da bi trebalo možda promijeniti boju kapaka na curi, kako bi više došlo do izražaja "zavodnički pogled" ali ja sam svu glazuru obojala u crveno, mali sam si dio ostavila bijeli za oči i nije imalo smisla raditi novi icing samo radi kapaka. 



Glazuru sam obojala sa bojama u gelu AmeriColor - koristila sam broj 119 RED RED i broj 101 SUPER BLACK.
Crvenu sam stavila u jednu dresir vrećicu s nastavkom broj 3. Odmah sam napravila rub i odmah sam ga ispunila - tako nema vidljivog ruba. Pustila sam ih preko noći da se posuše. Sutradan sam crtala lice. Radi veličine keksa odučila dam koristiti nastavak 0 da mi crta bude izraženija, iako mi je crna bila rijetka pa su se crte malo razvukle.
Postupak kako sam crtala curu:
nacrtala sam dva kruga za oči
povukla sam trepavicu uzduž
nacrtala sam obrve
trepavice ispod
i usta
kad se posušilo sam ispunila usta, trepavice i oči - najprije bijelo, pa crno oko i bijelu točkicu - sve odmah, da se stopi u jedan level

Dečka sam crtala isto tako. Jedino što bi htjela napomenuti su zubi. Najprije sam nacrtala vanjsku crnu crtu usta, pa sam povukla crtu bijele i tek nakon toga sam nacrtala crnu crtu u sredini, kako vbi zaokružila zube.