srijeda, 25. prosinca 2013.

SNJEŠKO / SNOWMAN

Cijela kuća mi ima miris zime.... napravila sam aromatične kekse... radila sam više oblika pa tako je nastao i snješko.... evo recepta:

ĐUMBIR KEKSI
750 gr brašna (glatkog)
250 gr maslaca (ili margarina)
250 gr šećera u prahu
4 jaja
1 vanilijin šećer
1 pecilni prašak
čajna žličica đumbira
pola čajne žličice cimeta
strugana kora mandarine (klementine)
prstohvat soli

Umijesila sam tijesto tako da sam maslac i šećer miksala pa sam postepeno dodavala ostale sastojke. Kako je tijesto jako mekano, ostavila sam ga u frižideru nešto više vremena.
Koristila sam kalup za izradu božićne kugle.
Kekse sam pekla od 15-20 minuta na temperaturi od 180 °C u već zagrijanoj pećnici.

Za glazuru sam koristila
3 bjelanjka
3 žlice limunovog soka
600 gr šećera u prahu

Na ohlađene kekse sam nastavkom broj 2 iscrtala bijelu liniju lica (polukrug). Za ispuniti lice razrijedila sam glazuru s par kapi vode. Isto tako sam postupila s kapom, samo što sam ju obojala u plavo. Nakon što se sušila preko noći, nacrtala sam nos, oči i usta. S nastavkom broj 48 nacrtala sam detalj na kapi a za čuperak sam koristila nastavak broj 12.